Steeds meer kledingwinkels zijn online ook te vinden. Hier verkopen zij al hun producten deze kunnen zij online bestellen of laten bezorgen in de winkel. Door de coronamaatregelen hebben de winkels ook vaker moeten sluiten. Hiervoor is het online bestellen van de producten ook steeds populairder geworden, hiervoor is een goede website zeer belangrijk. Ook is een website van je winkel handig zodat klanten je producten kunnen bekijken om te zien wat je verkoopt. Op deze manier komen zij ook weer sneller in de winkel zelf omdat zij de producten online hebben gezien. Vaak hebben websitebezoekers ook vragen als het gaat om de producten. Hier kan een live chat goed bij helpen. Klanten kunnen gemakkelijk en op een laagdrempelige manier contact zoeken met de winkel.

Wat is een live chat?

Via een live chat kunnen websitebezoekers gemakkelijk contact zoeken met de winkel. Hiervoor komt een chatvenster vaak recht onderin de pagina tevoorschijn. Deze kan volledig naar eigen wens worden ingericht. Hierbij kun je als winkel je eigen kleur en logo kiezen maar kun je ook bepalen welke informatie er direct wordt weergegeven. Doormiddel van een live chat neem je onduidelijkheden en onzekerheden direct weg bij de websitebezoeker. Er wordt een persoonlijk antwoord gegeven aan de klant zodat de chat altijd goed wordt behandeld.

Hoe helpt Chatkracht bij een live chat?

Een organisatie kan ervoor kiezen om de live chat uit te besteden, dit kan bij Chatkracht. Alle chats die binnenkomen pakken de chatspecialisten van Chatkracht op en beantwoorden zij. Dit doen zij doormiddel van het kenniscentrum. In het kenniscentrum staat alle informatie over de winkel. Denk aan openingstijden, aders en productspecificaties. Op deze manier zijn de chatspecialisten bereid om de chats te beantwoorden. Bent u geïnteresseerd in een het uitbesteden van een gedeelte of de gehele klantenservice? Neem gerust contact op via live chat op via onze website.